Filippo keukens

Algemene informatie

Filippo heeft verschillende wooncenters en bouwcenters in heel Nederland. Ze hebben 6 bouwcenters en 4 wooncenters. In het wooncenter verkopen ze keukens, badkamers en tegels. Het bedrijf is sinds 1923 actief, en is nu onder leiding van de 3e generatie.

Filippo wil zijn klanten op de beste manier behandelen, zodat het project altijd kan slagen. Om dit zo goed mogelijk te laten slagen werken er bij Filippo gespecialiseerde medewerkers met lange ervaring.

Filippo keukens hoofdkantoor

Wooncenter Filippo
Postbus 150
3850 AD Ermelo
0341-371080

Directeur: Onbekend
Segment: Midden segment
Oprichting: 1923
Aantal medewerkers: Onbekend

Vestigingen

De wooncenters van Filippo waar ze keukens verkopen zijn gevestigd in:

Filippo keukens – Amersfoort
Nijverheidsweg Noord 41
3812 PK Amersfoort
+31 (0) 33 4603850

Filippo keukens – Deventer
Snipperlingsdijk 54
7417 BK Deventer
+31 (0) 570 750710

Filippo keukens – Ermelo
Lokhorstweg 26
3851 SE Ermelo
+31 (0) 341 371080

Filippo keukens – Nijmegen
Energieweg 58
6541 CX Nijmegen
+31 (0) 24 7503300

keurmerk

Filippo heeft het keurmerk van de keukenbranche op hun keukens staan, hierdoor weet u dat de keukenzaak betrouwbaar is en klantvriendelijk. De bedrijven die zo’n keurmerk hebben moeten elk jaar opnieuw examen doen, zo houden ze bij of de keukenzaak nog aan de eisen voldoet van het keurmerk.

Filippo keukens merken

Filippo werkt samen met twee merken, dat zijn Siematic en Schuller. Van allebei de merken hebben ze een groot assortiment keukens, met veel verschillende stijlen keukens. Siematic heeft meer de moderne stijl, Urban en classic. En Schuller onderscheidt 3 keukenstijlen, dat zijn kleur, rond en bar.

Filippo keukens onderhandelen

Het is niet bekend of u bij Filippo kunt onderhandelen, of dat men direct de laagste prijs neerlegt.

Voor meer informatie, bekijk de website van Filippo.

  • Harry schreef:

    Wat een verschrikkelijk slechte ervaring hebben wij met Filippo Ermelo. Woning gekocht in project, badkamer, toiletten en keuken mochten we hier uitzoeken. Keuken uitzoeken hier gelukkig niet eens overwogen. Badkamer en toiletten uitgezocht, werd flink druk gezet om meteen handtekening te zetten. De ‘manager’ kwam nog even langs tijdens het gesprek om te vragen hoe het ging. Vervelend en achterhaald. We deden zaken met een ‘verkoopadviseur badkamers.’ Wist van toeten noch blazen, we hebben een aantal keer de offerte terug moeten sturen omdat er zaken niet klopten. Marges zijn veel te groot bij vergelijk prijzen op internet. Winkel is duurder en advies ook, dat accepteer ik. Maar een marge van 40% vind ik te gek. Vervolgens waren er bepaalde dingen niet leverbaar, dat kregen we als CC’tje in de mail tussen Filippo en een groothandel. Geen excuses of uitleg, we moesten zelf maar in die mail uitzoeken wat nou het probleem was. Daarover gemaild dat we daar niet van gediend waren, maar de keer daarna ging het weer precies zo. Wat een ellende! Wat een slecht bedrijf. Vervolgens blijken de fonteintjes in de toiletten veel te groot te zijn, waarbij de adviseur dat had moeten vermelden. Daarover geklaagd. Komt er een dame van Filippo kijken en ons verhaal aanhoren. Ze moest overigens niet alleen bij ons zijn, er waren nog een aantal zeer ontevreden buren die hun ongerief kwijt wilden bij haar. Uiteindelijk hielp het niets, Filippo zegt dat het niet hun probleem is. Mijn advies: blijf hier weg. En als je niet anders kan, bestel alles zo standaard mogelijk en vervang later de kranen, badmeubel, wc-brillen, etc. door op internet of bij een professionele zaak te bestellen! De marge is mede zo hoog zodat de bouwer van het project ook deelt in de winst van duurdere opties. Succes!

  • IZAA

    >